Super Medewerker,
Het allesomvattend servicepakket voor notariskantoren

De Super Medewerker van Data Consult is een unieke totaaloplossing met een actuele, betrouwbare en gebruiksvriendelijke beheerssoftware voor alle kantoortaken.

Waarom Super Medewerker de ideale keuze is voor uw notariskantoor

Nu reeds perfect geïntegreerd met het e-notariaat

  • Opzoeking op het Rijksregister via het e-notariaat
    De fiches van personen worden volledig automatisch aangemaakt op basis van de identiteitskaart of van een opzoeking op het Rijksregister via het e-notariaat. Hiervoor wordt op het e-notariaat gebruik gemaakt van de interactieve opzoekingen tegen het nieuwe lage tarief (U hoeft hiervoor dus nergens anders nog een abonnement te betalen). Het resultaat van deze opzoekingen wordt gebruikt om een nieuwe fiche aan te maken of een bestaande te controleren of aan te vullen. Op deze manier bent u altijd zeker dat U met actuele en correcte gegevens werkt. 
  • Opzoeking kadastrale legger op het e-notariaat
    Vanuit de “opzoeking kadastrale legger” op het e-notariaat worden de fiches van de goederen automatisch aangemaakt of aangevuld. Tevens kan u de elektronische versie van uw kadastrale legger automatisch in het juiste dossier bewaren.
  • Alle gegevens voor de fiscale en sociale notificaties worden automatisch naar het e-notariaat verstuurd
    De gegevens voor de fiscale en sociale notificaties worden automatisch naar het e-notariaat verstuurd. Hierdoor dient u geen enkel gegeven meer manueel in te geven op de website. De gegevens van het dossier, de personen en de goederen worden immers integraal vanuit uw Super Medewerker overgenomen.
    Ook de notificaties voor de gemeenteen en provincies worden vanuit het programma volledig automatisch aangemaakt. U hoeft dus geen adressen van administraties of gegevens van partijen meer op te zoeken en over te typen.


Onze notariële juristen houden meer dan 1300 documenten up-to-date voor u

U beschikt over een basis van meer dan 400 standaardbrieven en opzoekingen en meer dan 900 aktemodellen, waarbij niet alleen alle modellen van de Belgische banken, maar tevens andere types van akten door onze notariële juristen up-to-date worden gehouden, in samenwerking met onze klanten. Al deze basisdocumenten worden via een dynamische samenvoeging gepersonaliseerd op basis van de gegevens van uw dossier.

Automatisch PDF-bestanden aanmaken vanuit Super Medewerker

In de Super Medewerker is een module inbegrepen die u toelaat om al uw documenten om te zetten naar het PDF-formaat zodat ze niet meer kunnen worden gewijzigd (bv. ontwerpakten die u naar de klant stuurt).
Met deze PDF-module kunt u tevens de grossen en afschriften elektronisch maken. Alle stempels die nu manueel gezet moeten worden (kantoor stempel, registratie relaas, logo van het notariaat, wetteksten, watermerken ...) kunnen specifiek voor het kantoor worden geconfigureerd.

Dagelijkse updates

Telefonische bijstand

Een hecht partnership

  • Regelmatig nodigt Data Consult alle Super Medewerker-gebruikers uit
  • U maakt kennis met de nieuwigheden; Data Consult peilt naar suggesties en prioriteiten
  • Resultaat: zo bepaalt u mee de nieuwste ontwikkelingen van de Super Medewerker

 

Neem contact op voor meer info

Neem vandaag nog contact met ons op indien u nog verdere vragen hebt omtrent de Super Medewerker, het allesomvattend servicepakket voor uw notariskantoor. Dit kan via telefoon (02/756.07.70) via het contactformulier.

Verder geïnteresseerd ?

Wenst u verdere informatie omtrent Super Medewerker of wenst u onze software te bestellen, bel ons op 02/756.07.70 of neem contact met ons op.

Neem contact met ons op

Onze andere oplossingen


DC-Account
Volledig geïntegreerd Windows-boekhoudprogramma
DC-Archive
Archivering met tekstherkenning en omzetting van A3 naar A4
DC-Online back-up
& disaster recovery
Notacalc
Notariële kostenberekening